21. toukokuuta 2007

Koukussa

Ostin juuri Stich´n bitch´ Koukussa -kirjan ja nyt olen aivan koukussa virkkaamiseen. Se ei ole koskaan ollut oikein se minun juttuni, mutta aina on tullut jotain virkattua. Koulussa tein kerran monta lasinalusta valkoisesta puuvillalangasta, torkkupeiton kukkaneliöitä villalangasta jne. Torkkupeitto ei tosin koskaan tullut valmiiksi ja nyt minulla on vain säkillinen erivärisiä kukkaneliöitä.
Aloitin tuosta Novitan Cocos -langasta virkkaamaan sitten laukkua kirjan ohjeen mukaan. Saa nähdä miten onnistuu. =)

4 kommenttia:

  1. hih, en olekkaan sitten ainut jolle on käynyt noin tuon kirjan ansioista. Aina olen luullut etten osaa virkata ja kuinkas kävikään... Onnea uudesta kirjasta!

    VastaaPoista
  2. itse en osaa virkata, mutta mieheni oppi tuon jalon taidon juurikin saman kirjan avulla=)

    VastaaPoista
  3. On kyllä todella hyvä että on kirja missä opetetaan mukavalla tavalla virkkausta. Itselläni oli nimittäin hakusessa pylväät ja puolipylväiden ero kun siitä edellisestä kerrasta oli jo niin pitkä aika kun olin koukkuun koskenut:)

    VastaaPoista
  4. You will be successful! I just know it! One stitch at a time and you are hooked before you can blink.

    VastaaPoista

Jätäthän viestin vierailustasi. Kiitos :)