16. kesäkuuta 2007

Ylikriittisyyttäkö?

Juuh tein kovalla vaivalla rannekorun ja sormuksen ja nyt en oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. No tulipa tehtyä!

Sitten on Novitan Tennessee lankakerä vaalean vihreä. Tein kassia jonka purin, siis en koko kassia vaan sen vähän mitä olin tehnyt.. Virkkasin huivia: purin, stetsonia: purin, boleroa: purin,.. Nyt olen tehnyt bikinien yläosaa jo jonkin aikaa, vielä en ole purkanut. Näyttää kyllä suht koht läpinäkyviltä joten pitäisi varmaan virkata tiivimpää, joten... Argh! Lanka on jo ihan pilalla kaikesta purkamisesta. Mitä tästäkin taas tulee.

4 kommenttia:

  1. Moi! Täällä kohtalotoverisi. Olen myös "purkajatyyppiä". Esim nyt aloittelen helmiharrastusta, mutta vaadin kuitenkin töiltäni täydellisyyttä. Yritän kovasti saada työni valmiiksi ja ennen purkamista olen päättänyt kuvata ne, että niistä jää edes jonkilainen muisto minulle.

    Ja hei.. Kaikki helmityösi ovat nättejä!

    VastaaPoista
  2. Kiitos, tuntuu heti paremmalta=)

    Olen jo käyttänyt tätä korua mutta kädessä se tuntuu hieman vähän liian "pörheältä" jää jotenkin törröttämään ylöspäin kädessä..
    Jaah. en kyllä taida purkaa tätä ainakaan vielä ehkä sitten joskus jos tulee joku parempi idea=)

    VastaaPoista
  3. Tyrmääviä nuo sinun korusi! Ja laita se lanka häpeämään, jos se ei tottele, ja tee siitä myöhemmin vaikka patalappuja.

    VastaaPoista
  4. aaah sitäkö se lanka olikin, luulin sitä bambuksi ja neuloin lokakuussa siskon tyttöni myssyyn sitä sen bambun kanssa. ÖÖÖ kyl vyötteet tarttis pitää visusti tallessa.

    VastaaPoista

Jätäthän viestin vierailustasi. Kiitos :)