12. helmikuuta 2010

Tilkkuja ja langanpätkiä

 
En vaan voinut vastustaa löytäessäni retrokuoseja myyvän liikkeen Tiritompan, joka myy kankaita asiakasystävälliseen; leveys x 10cm hinnoin. Lasten vaatteetkin oli niin hurmaavia, mutta nyt en sortunut niihin vaan puuvillakankaisiin. 

Eilen kun paketti kolahti postilaatikkoon, en ollut varma mitä odottaa. Tää onneks oli eri ku tilata postimyyntiluettelosta vaatteita, jotka ei ikinä sovi ja eivät näytä luonnossa siltä miltä lehdessä.
Nämä kuosit nimittäin niiin sopii mulle :D

On A Whim Pistachio ja Ring Dot Turqoise


High Tea multicolor ja Pet Deer Brown


 Grass Menagerie multicolour ja Disco Dot Blue

Näissä kankaissa todellakin on sitä jotain, varsinkin tuohon ruskeapohjaiseen peuraan ihastuin todella ja harmittelin kun ostin sitä vaan 50cm. Siitä sais aivan ihanan verhon meiän työhuoneeseen. Kyllä mulla ideoita on patalapuista lähtien, mutta kun sais vaan aikaiseksi. Siihen saattaa mennä aikaa ja joskus vuosien päästä esittelen aikaan saannoksiani.

Mulla on menossa myös Lanka varaston laihdutus -teema. Ennen en uusia osta kun vanhoista edes puolet on käytetty. Kaksi pipoa on jo tehtynä sekä melkeen villasukka pari! Mä oon niin tulessa =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän viestin vierailustasi. Kiitos :)